16.04.2010



Filippo. 5godz. snu spowodowane jego osoba. Jak jakas malolata sie zachowuje, ale 2jego esy spowodowaly moja bezsennosc...no i moze karty i wahadelko, ktore mowia ku mojemu zdziwieniu, ze jest to facet mi przeznaczony. Nie wierze temu, poniewaz jest to nierealne...on jest za bardzo pochloniety praca i pewnie ratowaniem zwiazku z przyszla zona...a ja jestem dla niego zbyt malo atrakcyjna, gdyz dalam sie przeleciec po paru godz. znajomosci...poza tym, dzieli nas pewna odleglosc. W kazdym razie...napisze do niego...bez wiekszych zludzen, ale dalabym wszystko by moc go lepiej poznac :-(
Urodziny sa dla mnie zawsze wielkim zaskoczeniem: odzywaja sie do mnie ludzie, ktorych wymazalam totalnie z pamieci. Najwiekszym zdziwieniem byl dla mnie Massimilino...z ktorym stracilam 15 lat temu dziewictwo...twierdzi, ze ciagle ma mnie w sercu. Telefon, ktory sprawil mi nieopisalna radosc-byl od Brata...po raz pierwszy w przeciagu 3,5 lat do mnie sam zadz. Przykro mi sie tylko troche zrobilo, ze Oscar sie nie odezwal...najwyrazniej go skrzywdzilam :-(
Poza tym czuje ponownie niepokoj spowodowany brakiem pracy, ale fakt ze zaczelam dosc intensywnie medytowac i chodzic na spotkania buddystow...wierze, ze pomoze mi zwyciezyc negatywny wplyw karmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz